Vi bruker cookies for å registrere din aktivitet på våre nettsider. Denne informasjonen kombinerer vi med opplysningene du oppgir for å danne en profil, slik at vi kan vise deg innhold tilpasset dine interesser. Ved å akseptere, tillater du oss å registrere og behandle din persondata som beskrevet her.

Innkjøpsportal

Med vår nettbasert innkjøpsportal gjør du innkjøp når det passer deg

Alle avtaler på ett sted

Vår nettbasert innkjøpsportal fungerer på alle enheter:

  • Desktop PC
  • Tablet
  • Mobil

Dette gjør det enkelt for deg å gjøre dine innkjøp når og hvor det passer deg. Vi har samlet alle våre 40 innkjøpsavtaler i portalen og du styrer selv hvilke du ønsker å aktivere og hvem som skal ha tilgang til å bestille fra hvilke leverandører.

Mange av våre leverandører har direkte bestilling via innkjøpsportalen. Det betyr at ved å være logget inn i portalen kan du enkelt handle i leverandørens nettbutikk, med våre innkjøpsrabatter, uten at du trenger å huske på flere brukernavn og passord.

I innkjøpsportalen kan du også legge til egne avtaler. Slik kan du bruke portalen som et komplett innkjøpssystem hvor du har samlet alle bedriftens innkjøpsavtaler.

Enkel brukerstyring

Som administrator av innkjøpsportalen har du en rekke muligheter til å tilpasse etter eget bruk:

  • Registrer egne brukere
  • Definer brukertilgang
  • Gi individuelle rettigheter til bestilling
  • Rediger egen profil

Som oftest er det slik at våre kunder selv ønsker å administrere egne brukere og de rettigheter den enkelte skal ha. Med innkjøpsportalen til Visma er dette enkelt.

Hver bruker kan få tilpassede rettigheter avhengig av hva de skal kunne gjøre av innkjøp. For ansatte som kun skal bestille hotell, så kan du som administrator kun gi tilgang til våre hotelleverandører. Du kan også legge ved eventuelle merknader til dem som skal bestille.

Innkjøpsportalen gir deg full oversikt over ditt kundeforhold, og du kan når som helst oppgradere avtalen eller endre de opplysningene vi har på deg.